Ångra ingenting som en gång fått dig att må bra

Joohoru, jag ångrar, åååh vad jag ångrar! :)

Idag slutade jag som sagt 11 igen, muumma! Gick på stan ett tag, köpte sån där svampgrej som man har ut sminket med, efterlängtat kan jag lova. Köpte även ett par jeans men vet inte om jag ska ha dom. Sällan jag, köper och sen ångrar...
Har också hunnit med och pluggat idag, och bara tagit det lugnt.  Just nu väntar jag på samtal från sandycandyy och att Jullan ska komma, men inte går det nå snabbt iaf, för korta ben kanske;)
Jaja, nu ska jag trycka i mig en pizza. Min kostdagbok som vi ska skriva på idrotten kommer nog se fin ut, mohaha.



Tuff brud dedär!






Kommentarer
Postat av: SALLYMEDS

KASS UPPDATERING BUS

2010-04-22 @ 21:35:31
URL: http://youmeandsally.blogg.se/
Postat av: Julia

måste jag faktist hålla med om, att hon är tuff alltså ;)

2010-04-25 @ 17:14:20
URL: http://youmeandsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0