=(

Ibland kan man bara spricka av irritation eller va det nu heter!!!!!
kan inte direkt sätta fingret på varför jag är irriterad, menmen så kan de va;)


Det var iaf sjukt roligt igår, började med att sitta i jossans bil o förfesta lite, elle aah nått sånt. Sen var det en tjej som hade möhippa alldeles bredvid oss så Amanda var tvungen o sponsra med en tia och köpte en kondom, hah störd flicka! Sen drog vi in o lyssna på lite muusic. Blev även uppbjuden av nån kille, så fick lära mig att dansa hahah. Måste sett jävligt fult ut! Efter allt de så drog vi vidare till Ockelbo på efterkepa, men jag var dötrött så jag somna i en fåtölj.

Neeeemen hajdoooo*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0